Grote Pas(j)a - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Michelle en Bas - WaarBenJij.nu Grote Pas(j)a - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Michelle en Bas - WaarBenJij.nu

Grote Pas(j)a

Door: Baas

Blijf op de hoogte en volg Michelle en Bas

20 Augustus 2014 | Turkije, Marmaris

Dames/heren, de tussenhaakjes gratis drankjes vloeien inmiddels rijkelijk (vooral de laatste bevatte in verhouding meer dan voldoende alcohol, zoals het hoort). Sinds 21:00 uur lokale tijd zijn we gebrandmerkt en lid van het 5-sterren hotel dat Grand Pasa heet. Gelegen in het, denk ik prachtige Marmaris inclusief westerse McDonalds, Burger King en KFC. Maar het dinerbuffet biedt volop keuze waardoor we die (eigenlijk) niet nodig hebben. Een ruime drie uur heeft het slechts geduurd door Corendon om ons in Turkije te laten landen. Gelukkig mochten wij er toen uit, terwijl de rest nog een kleine twee uur door moest naar oorlogsgebied in Hurghada, Egypte. (Hier is het alleen oorlog bij de bar). Maar goed, na de aankomst van Jan Smit en zijn fans was het de beurt aan ons. Laatsgenoemde geeft morgen een concert hier. Moeten we gaan of er juist zo ver mogelijk van vandaan? We zitten in ieder geval veilig op onze plek, nadat de bus ons via een zwaar onnodige, commerciele stop heeft afgezet. Onderweg waren vrijwel al andere hotels (5 stuks) beduidend minder, hetgeen we #winning noemen. Vooralsnog veel Engelsen opgemerkt, maar dat is wat ons betreft geen probleem. Misschien wel leuk soms met kans op Geordie Shore-praktijken? Want als we Nederlanders hadden gewild/gewenst waren we wel in dat veel te koude, regenachtige land gebleven. Die zomerse hoest mag namelijk wel eens voorbij gaan. Gelukkig voelt het vertrouwd warm hier, zelfs in de lobby.

Wees gegroet en insjallah

• 20 Augustus 2014 - 23:06

Willianne:

mooi verhaal Baas, ik zou wel willen ruilen met jullie. Hier schijnt het vannacht 5graden te worden dus.... Have fun daar !

• 21 Augustus 2014 - 06:47

Alex Tijssen:

Mooi, hik, geschreven jongens. Ben benieuwd naar jullie volgend hoofdstuk! Have fun.

• 21 Augustus 2014 - 22:23

Nellie Van Vliet:

hallo saampjes en is de eerste indruk goed??????geniet van al het fijne daar en we horen nog van jullie.xx uit berghem

• 22 Augustus 2014 - 13:32

Willianne:

Het is stil aan de overkant!☀️☀️☀️☀️☀️

• 22 Augustus 2014 - 18:41

Heidi:

Ik zie weinig foto's en reisverslagen !