Turkey, you ready? - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Michelle en Bas - WaarBenJij.nu Turkey, you ready? - Reisverslag uit Berghem, Nederland van Michelle en Bas - WaarBenJij.nu

Turkey, you ready?

Door: Baas

Blijf op de hoogte en volg Michelle en Bas

15 Augustus 2014 | Nederland, Berghem

Nou, de visa (meervoud van visum) zijn besteld. Beetje vreemd eigenlijk dat je entree moet betalen voor een land. Het is de Efteling niet? Zouden we op Schiphol ook moeten doen, en dan voor korting sparen bij de Albert Heijn. Maar goed, na wat gebel en geregel met de ambassade heeft ook Michelle nu toegang gekregen tot Turkije (er was even wat onduidelijkheid omtrent haar stageverslag dat nog altijd niet goedgekeurd is). Verder zijn voor ieder 20 kilo aan bagage zowel heen als terug besteld. Wel zo makkelijk. Ook al hadden twee zwembroeken en een paar slippers ook in mijn handbagage gekund. Inhoud van de maag overigens niet meegerekend. Kunnen altijd nog overwegen om extra kilo's voor de terugweg te bestellen. Hopelijk passen onze 1,90's overigens tussen de vliegtuigstoelen van Corendon, anders gaat het alsnog een lange vlucht worden (woordgrap). Het aftellen kan in ieder geval langzaam beginnen. Terwijl iedereen al bijna aan school moet denken en ook de voorbereiding op het nieuwe seizoen al begonnen is gaan wij nog even kort cultuur snuiven aan de Lycische kust. We hebben al verschillende musea op het lijstje staan en ook de moskee van Ibrahim Agha uit 1789 kan een bezoekje verwachten. In de spaarzame tijd die daarna nog over blijft zullen we driemaal daags gevoerd gaan worden door de chefkoks van Grand Pasa en mogen we de rest van de dag bestellen en vooral drinken wat we willen (erg belangrijk heb ik van mijn moeder geleerd). Frisdrank zonder iets er in schijnen ze alleen niet hebben. En dit alles in een temperatuur van ruim 30 graden, maar gelukkig hebben ze een zwembad. Kan ik meteen even mijn vlinderslag perfectioneren...

Insjallah en tot het volgende verslag

• 15 Augustus 2014 - 17:15

Marlijn:

Deze smaragd mensen he.. Altijd al gedacht dat er iets niet goed met ze was. Gelukkig vullen jullie elkaar goed aan ;) haha alvast fijne vakantie met zijn tweetjes!

• 15 Augustus 2014 - 17:48

Paula:

Wanneer is de precieze vertrekdatum Michelle? Dan zal ik even een Melanie vragen of ze met jullie naar Turkije vliegt toevallig.

• 16 Augustus 2014 - 09:18

Willianne:

Fijne vakantie.

• 17 Augustus 2014 - 21:00

Hassan:

Ik wensen jullie fijne vakantie